ساخت قالب صنایع شیشه و اپال

قالب سازی صنایع شیشه، بلور، کریستال و اُپال

شرکت آذین قالب جام با بیش از 20 سال سابقه درخشان در تولید تخصصی انواع قالب های شیشه، کریستال، بلور و اُپال سفارشات زیادی را  تا کنون متناسب با نیاز مشتریان خود در سرتاسر ایران تولید کرده و توانسته با کیفیت بالای ساخت قالب ها و همچنین قیمت های بسیار مناسب نظر مشتریان خود را جلب نماید.

بسیاری از برندهای مطرح ایرانی از جمله جهان کریستال(JCC)، شرکت بلور و شیشه اصفهان(IJI) و چینی مقصود در حوزه قالب سازی بلور و کریستال و محصولات اُپال خود مانند پارچ، لیوان، بشقاب، کاسه و به طور کلی سرویس کریستال، سرویس پذیرایی و سرویس های اُپال خود از دانش متخصصان و ماشین آلات پیشرفته شرکت آذین قالب استفاده می کنند.

قالب های صنعتی پرسی

آخرین مدل در ساخت قالب های صنعتی قالب های پرسی است. از این قالب ها جهت فرم دادن، پرس کردن، خم کردن و کشش قطعات می توان استفاده کرد. این قالب ها از جنس فولاد و آلومینیوم بوده و مقاومت زیادی دارد. فولاد استفاده شده در ساخت قالب های تولید سرامیک و پرسلان مقاومت بالایی داشته و می توان برای تولید تعداد زیادی محصول در مدت زمان کوتاه از این نوع قالب ها استفاده کرد. قالب های صنعتی پرسی عمدتا برای تولید محصولاتی مانند اُپال، پیرکس، سودالایم و کریستال به صورت یک تکه یا چند تکه نظیر قالب کاسه، فنجان، ماگ، ماهیتابه، پیتزا خوری، دیس و ... که گود است استفاده می شود.

قالب های صنعتی اسپین

قالب های صنعتی اسپین فرآیند خاصی از تولید آیتم های شیشه و اُپال به کمک نیروی گریز از مرکز توسط ماشین اسپین است. این نوع از قالب های صنعتی در زمینه ساخت قالب شیشه و اُپال که به صورت تخت طراحی شده اند و گودی زیادی ندارند استفاده می شود. دانش فنی طراحی و ساخت این قالب ها در آذین قالب بومی سازی شده است و در حال حاضر این شرکت انواع قالب های اسپین اپال ظروف گرد، چهارگوش، بیضی و پیچ را در آیتم های مختلف برعهده دارد.

قالب های صنعتی بلو

طراحی و ساخت انواع قالب های صنعتی که فرم های پیچیده تری دارد و با استفاده از قالب های اسپین و پرسی قابل تولید نیست با قالب سازی صنعتی بلو با استفاده از دستگاه های Press & Blow با دقت وسرعت بالا قابل استفاده است. از محصولاتی که نیاز به قالب سازی بلو دارد می توان به قالب فنجان، پارچ، قوری، پاسماوری و ... اشاره کرد.